Haha... ni är lurade x'D

Nu är så ägda! Haha...!
Är inte i LA x'D Eller vem vet?
Men jag älsakr er iallafall även fast ni är lite puckade ibland(
Syftar inte på alla
)  
Fick precis ett mail från en av er läsare där det stog:
'Skriv mera inlägg!'
Jag hinner inte skiva mera inlägg på vardagarn pga att jag går i skolan och har prov!
På helgerna är jag ganska ofta borta, annars så skriver jag till er pussungar!
Och så har jag ju ingen dator längre, utan familjens så kan inte skriva så mycket för mitt syskon sitter här och spelar spel ibland.
Till sommaren så får jag en egen dator som blir min blogg/fb dator!
Samma sak det där med bilder! Jag har ingen bra kamera och bilder blir svårt att lägga in när man har bråtton till
'The school'!
Så snälla klaga inte så mycket som vissa gör ;)
Skriv gärna ett mail till mig! <3 Blir så happy då ;)

[email protected]


Älsakr er! /Melbey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0