Nu ger jag upp!!!!

Suttit nu och försökt skriva ett jävla inlägg i snart 20 minuter här -.-
Blir trött  på  det här asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åhhh!!!!

Men hoppas nu det ska funka, annars!!!!!


Idag har jag varit i plugget och gjort ett prov '.' Skitkul... tror jag fick underkänt eller nått sånt :<
Men aja... ska väll gå och göra Engelska läxan snart... den var tills idag :/
Läraren fick typ damp på mig... Men skitsamma... Hon får väll skälla på moi om hon vill xD

Måste väll göra läxan snart så bäst jag loggar ut nu, hörs sen... skriver kanske ett längre inlägg då xD

Maila? Eller kanske skriva lite på msn? [email protected]    <---- där är den ^^

Harä bra/ melbey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0